• Γελώ, όταν βλέπω και ακούω πολιτικούς να προσπαθούν να με πείσουν ότι είναι ειλικρινείς.
• Γελώ όταν ακούω παπάδες να μου λένε ότι είναι ηθικοί και δίκαιοι.
• Γελώ όταν ακούω θεολόγους να μου λένε ότι αυτοί ξέρουν ποιος είναι ο θεός.
• Γελώ όταν ακούω ηθικολόγους να λένε πως είναι οι μόνοι που μπορούν να μιλούν για αρετές.
• Γελώ όταν ακούω κριτές με περισπούδαστο ύφος και βαρύγδουπες
εκφράσεις να διατυπώνουν κρίση για το ταλέντο ή μη, των διαγωνιζομένων
σε διάφορες εκπομπές ταλέντων.
• Γελώ όταν ακούω τον κυβερνητικό εκπρόσωπο να διαψεύδει διαψεύσεις που δεν είχαν διαψευσθεί όσο θα έπρεπε.
• Γελώ όταν μου λένε πως οι νόμοι ψηφίζονται για το συμφέρον μου.
• Γελώ όταν οι πάντες είναι πρόθυμοι να μου δώσουν δώρα….μέχρι και οι τράπεζες που με γδέρνουν.
• Γελώ με τους πάσης φύσης σωτήρες που κάνουν τα πάντα για να με πείσουν οτι νοιάζονται για το συμφέρον μου.
• Γελώ με όλους τους γελοίους που κρύβονται πίσω από τη σοβαροφάνειά τους και το παίζουν σπουδαίοι.
• Γελώ με τους ηλίθιους ψηφοφόρους που πιστεύουν πως οι κυβερνήσεις βγαίνουν για να τους υπηρετήσουν.
• Γελώ όταν ακούω για αξιοκρατία.
• Γελώ όταν ακούω κάποιους να λένε ότι έχουν εμπιστοσύνη στην δικαιοσύνη.
• Γελώ όταν ακούω εξαγγελίες για φοροελαφρύνσεις.
• Γελώ,…γελώ,….γελώ με όλα τα ψεύτικα , τα υποκριτικά, τα άδικα και αναξιοπρεπή συμβαίνουν γύρω μου.
………………..δεν γελώ, όταν σκέπτομαι πως ζω σε έναν γελοίο,
υποκριτικό, άδικο και αναξιοπρεπή κόσμο που δυστυχώς είμαι δέκτης των
βλαπτικών του επιδράσεων και συνεπειών, που πρέπει να τις ανέχομαι και
να υποκρίνομαι πως είμαι ….ευχαριστημένος!
Χμ,….!!!! Τελικά, γελώ και με ….μένα!

ΣΙΣΥΦΟΣ.  Ελαιογραφία σε καμβά 50Χ70 εκατοστά, δουλεμένη με σπάτουλα. Αντώνης Γιάγκος, 1932.